სოციალური მედიის მართვა

სოციალური მედიის მართვა ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი მარკეტინგული სერვისია საქართველოში.

სოციალური მედიის ასეთი პოპულარულობა განპირობებულია მისი შესაძლებლობებით – რაც შეიძლება ნაკლები დანახარჯით, მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი.

ხშირად, კომპანიები თავად ცდილობენ მართონ სოციალური მედია, თუმცა დიდი კონკურენციის გათვალისწინებით, მარკეტინგული აუთსორსინგი არის ყველაზე ეფექტური საშუალება, მიიღოთ სოციალური მედიის პროფესიონალურად მართვის სერვისი.

სოციალური მედიის მართვა

რას გულისხმობს სოც. მედიის მართვა?

სოც. ქსელების მართვა მოიცავს შედეგ კომპონენტებს:

  • გვერდის შექმნა სოციალურ მედია პლატფორმაზე (ფეისბუქი, ინსტაგრამი, ლინქედინი და სხვა);
  • გვერდის ბრენდირება (ქოვერი / პროფილის ფოტოს დიზანის შექმნა)
  • სარეკლამო სტრატეგიის ჩამოყალიბება;
  •  კონტენტის შექმნა და სარეკლამო კამპანიების გაშვება;
  • სარეკლამო კამპანიების ყოველდღიური მონიტორინგი;
  • მომხმარებელთა ეფექტური კომუნიკაცია;
  • თვიური რეპორტინგი შედეგების შესახებ.

სოციალური მედია მარკეტინგში მნიშვნელოვანია ინდივიდუალური მიდგომა.

მაგალითად: სტრატეგია, რომელიც სამშენებლო სფეროშია არის ეფექტური, შეიძლება არ იყოს მომგებიანი ტურისტული ბიზნესისთვის.

ქვემოთ იხილეთ რამდენიმე გვერდი, რომლებსაც ვმართავთ:

რას არის რეკლამა სოციალურ მედიაში?

რეკლამა სოციალურ მედიაში გულისხმობს შესაძლებლობას, მიაწოდოთ თქვენი შეთავაზება სოციალური ქსელის იმ მომხმარებლებს, რომლებიც შესაძლოა დაინტერესებულნი იყვნენ თქვენი მომსახურებით.

მაგალითად: თქვენ შეგიძლიათ განსაზღვროთ სქესი, ასაკი, ადგილმდებარეობა, ინტერესები და სხვა კრიტერიუმები, რითაც ხასიათდება თქვენი პოტენციური მომხმარებელი.

რეკლამა სწორედ იმ ადამიანებს მიუვათ, რომლებიც აკმაყოფილებენ თქვენ მიერ მითითებულ კრიტერიუმებს.

გაქვთ შეკითხვა?