რეკლამა ინტერნეტში - პაკეტები ბიზნესისთვის

რეკლამა ინტერნეტში ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული საშუალებაა, რაც შეიძლება სწრაფად და იაფად მიაწვდინოთ ხმა მომხმარებელს, აღნიშნული შესაბამისი კვლევებითაც დასტურდება.

2020 წლის კვლევების თანახმად მსოფლიოში მთლიანი სარეკლამო ბიუჯეტის 46.2% დაიხარჯა ინტერნეტ რეკლამირებაზე. 2019 წელს აღნიშნული მაჩვენებელი 40% იყო, ხოლო 2022 წლისთვის 51% არის მოსალოდნელი.

აღნიშნულიდან გამომდინარე, ნათელია, რომ ინტერნეტ რეკლამირებაში სულ უფრო მეტი ინვესტიცია იდება ბიზნესის მხრიდან, მათ შორის საქართველოში, სადაც ინტერნეტში რეკლამირება სულ უფრო პოპულარული ხდება.

რეკლამა ინტერნეტში

ინტერნეტ რეკლამის პლატფორმები

განვიხილოთ ყველაზე მოთხოვნადი ინტერნეტ რეკლამირების პლატფორმები საქართველოში:

1.ფეისბუქში რეკლამირება

რეკლამა ფეისბუქში ყველაზე ეფექტური საშუალებაა ინტერნეტ გაყიდვებისა და პოპულარიზაციის გასაზრდელად.

სწორედ ამიტომ, ქართული კომპანიების სარეკლამო ბიუჯეტი მეტწილად ფეისბუქ რეკლამისთვის არის გამოყოფილი.

ფეისბუქში შედეგების მისაღწევად მნიშვნელოვანია პროფესიონალური კომპონენტების გამოყენება, როგორც დიზაინსა და ტექსტების შესაქმნელად, ასევე თავად რეკლამის მართვის და მომხმარებელთან კომუნიკაციის თვალსაზრისით.

2.რეკლამა ინსტაგრამზე

ინსტაგრამი განსაკუთრებულად პოპულარულია ახალგაზრდებში, ამიტომაც ბიზნესის სეგმენტის გათვალისწინებით, ახალგაზრდებზე გათვლილი პროდუქტი/მომსახურება შესაძლოა ინსტაგრამზე უფრო შედეგიანად დარეკლამდეს.

ინსტაგრამი უფრო მეტად არის დაფუძნებული ვიზუალიზაციაზე, ვიდრე ფეისბუქი, ამიტომაც მნიშვნელოვანია ყველა ფოტო/ვიდეო იყოს მაქსიმალურად ეფექტური ვიზუალურად.

გარდა ამისა, მნიშვნელოვანია ზომებისა და ფორმატის დაცვა, რათა მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი ინსტაგრამზე რეკლამირებით.

3.პასიური რეკლამა

გუგლი საშუალებას იძლევა განახორციელოთ ე.წ. პასიური რეკლამა.

მაგალითად: ფეისბუქზე პოსტის შექმნითა და რეკლამირებით თქვენ ახორციელებთ აქტიურ ქმედებას მომხმარებლის მიმართ, ხოლო გუგლის შემთხვევაში, მომხმარებელი გეძებთ თქვენ, მთავარია აღმოჩნდეთ სწორ დროსა და ადგილას.

აღნიშნულის მისაღწევად ორი გზა არსებობს: სეო ოპტიმიზაცია და რეკლამა გუგლში.

ინტერნეტ რეკლამის ფასები

ინტერნეტ რეკლამის ფასები და პირობები განსხვავდება იმ მიზნებისა და საჭიროებების მიხედვით, რაც კონკრეტული კომპანიის წინაშე დგას.

რეკლამის ღირებულება იყოფა ორ ნაწილად:

1.მომსახურების ღირებულება – ეს არის თანხა რასაც უხდით მომსახურე კომპანიას ან ფიზიკურ პირს, რათა მან განახორციელოს სარეკლამო მომსახურება.

2.რეკლამის ხარჯი – ეს არის თანხა, რასაც უხდით თავად სარეკლამო პლატფორმას, რათა თქვენი რეკლამა გამოუჩნდეს მომხმარებელს ამ პლატფორმაზე. (მაგალითად: ფეისბუქ რეკლამის ხარჯი, რომელიც გეჭრებათ ბარათიდან).

მინიმალური თვიური ბიუჯეტი, რაც უნდა გამოყოთ ინტერნეტ რეკლამისთვის არის 1000-1500 ლარი.

გაქვთ შეკითხვა?