რეკლამა ინტერნეტში – პაკეტები ბიზნესისთვის

რეკლამა ინტერნეტში ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული საშუალებაა, რაც შეიძლება სწრაფად და იაფად მიაწვდინოთ ხმა მომხმარებელს, აღნიშნული შესაბამისი კვლევებითაც დასტურდება.

2018 წლის კვლევების თანახმად მსოფლიოში მთლიანი სარეკლამო ბიუჯეტის 40.2% დაიხარჯა ინტერნეტ რეკლამირებაზე. 2017 წელს აღნიშნული მაჩვენებელი 37.6% იყო, ხოლო 2020 წლისთვის 48% არის მოსალოდნელი.

აღნიშნულიდან გამომდინარე, ნათელია, რომ ინტერნეტ რეკლამირებაში სულ უფრო მეტი ინვესტიცია იდება ბიზნესის მხრიდან, მათ შორის საქართველოში, სადაც ინტერნეტში რეკლამირება სულ უფრო პოპულარული ხდება.

რეკლამა ინტერნეტში

განვიხილოთ ყველაზე მოთხოვნადი ინტერნეტ რეკლამირების პლატფორმები საქართველოში:

1.ფეისბუქში რეკლამირება

რეკლამა ფეისბუქში ყველაზე ეფექტური საშუალებაა ინტერნეტ გაყიდვებისა და პოპულარიზაციის გასაზრდელად.

სწორედ ამიტომ, ქართული კომპანიების სარეკლამო ბიუჯეტი მეტწილად ფეისბუქ რეკლამისთვის არის გამოყოფილი.

ფეისბუქში შედეგების მისაღწევად მნიშვნელოვანია პროფესიონალური კომპონენტების გამოყენება, როგორც დიზაინსა და ტექსტების შესაქმნელად, ასევე თავად რეკლამის მართვის და მომხმარებელთან კომუნიკაციის თვალსაზრისით.

2.რეკლამა ინსტაგრამზე

ინსტაგრამი განსაკუთრებულად პოპულარულია ახალგაზრდებში, ამიტომაც ბიზნესის სეგმენტის გათვალისწინებით, ახალგაზრდებზე გათვლილი პროდუქტი/მომსახურება შესაძლოა ინსტაგრამზე უფრო შედეგიანად დარეკლამდეს.

ინსტაგრამი უფრო მეტად არის დაფუძნებული ვიზუალიზაციაზე, ვიდრე ფეისბუქი, ამიტომაც მნიშვნელოვანია ყველა ფოტო/ვიდეო იყოს მაქსიმალურად ეფექტური ვიზუალურად.

გარდა ამისა, მნიშვნელოვანია ზომებისა და ფორმატის დაცვა, რათა მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი ინსტაგრამზე რეკლამირებით.

3.პასიური რეკლამა

გუგლი საშუალებას იძლევა განახორციელოთ ე.წ. პასიური რეკლამა.

მაგალითად: ფეისბუქზე პოსტის შექმნითა და რეკლამირებით თქვენ ახორციელებთ აქტიურ ქმედებას მომხმარებლის მიმართ, ხოლო გუგლის შემთხვევაში, მომხმარებელი გეძებთ თქვენ, მთავარია აღმოჩნდეთ სწორ დროსა და ადგილას.

აღნიშნულის მისაღწევად ორი გზა არსებობს: სეო ოპტიმიზაცია და რეკლამა გუგლში.

 

Close Menu