რეკლამა ინსტაგრამზე

რეკლამა ინსტაგრამზერეკლამა ინსტაგრამზე – აუცილებელი მიმართულება 2025 წლისთვის, სადაც თქვენი კონკურენტები უკვე აქტიურობენ და იზიდავენ პოტენციურ მომხმარებლებს.

რა განსხვავებაა Facebook & Instagram რეკლამებს შორის?

ფეისბუქზე შესაძლებელია უფრო მეტი სხვადასხვა კონტენტის დარეკლამება, ასევე რეკლამის გაშვება უფრო ფართო აუდიტორიაზე, ხოლო ინსტაგრამზე აქცენტი კეთდება რეკლამის ვიზუალურ ნაწილზე.

ინსტაგრამ რეკლამის ტიპები:

ფოტოვიზუალური რეკლამა – ყველაზე მარტივი ტიპის რეკლამა ინსტაგრამზე, მოიცავს ერთ ფოტოს ან ფოტოების კრებულს.

ვიდეო რეკლამა – მოკლე ან უფრო გრძელი ვიდეო რგოლები, მათ შორის სთორების ან რილსების ფორმატში.

კარუსელის ტიპის რეკლამა – შესაძლებელია ერთობლივად დარეკლამდეს რამდენიმე ფოტო ან/და ვიდეო, ასევე ფოტო-ვიდეოს კომბინაცია. 

სთორის ტიპის რეკლამა – ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ტიპის რეკლამა, რომელიც შეიძლება განთავსდეს, როგორც ფოტო, ისე ვიდეოს ფორმატით.

ვიდეო რილსი – შედარებით უფრო ახალი ტიპის რეკლამა, რომელმაც მოიპოვა დიდი პოპულარობა, ასეთი ტიპის ვიდეო რეკლამა მნიშვნელოვანია იყოს საინტერესო და ლაკონკური.

რა ღირს რეკლამირება ინსტაგრამზე?

რა ღირს რეკლამა ინსტაგრამზე? 

რეკლამის საშუალო ღირებულება:

რეკლამაზე თითო დაკლიკების ღირებულება – საშუალოდ $0.01-$0.25 კლიკზე.

რეკლამის ნახვა – საშუალოდ $0.01-$4.00 რეკლამის 1,000-ჯერ გამოჩენაზე 

ჩართულობა – საშუალოდ  $0.03-$0.08 თითო მოქმედებაზე (მოწონება, გაზიარება და ა.შ.)  
 
ეს არის საორიენტაციო რეკლამის ხარჯები, თითოეულ ინდივიდუალურ შემთხვევაზე შესაძლებელია ღირებულება განსხვავდებოდეს.

გსურთ თქვენი რეკლამა ინსტაგრამზე განახორციელონ პროფესიონალებმა?

დაგვიკავშირდით და მიიღეთ თქვენს ბიუჯეზე მორგებული პირობები – 598 21 44 00 & info@mediahub.ge

გაქვთ შეკითხვა?